یزد"خبرنگار بهداشت و درمان یزدفردا،:رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از آغاز به کار طرح ستاد مهر ویژه دانشجویان جدیدالورود همزمان با سراسر کشور و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد به مدت سه روز خبرداد.


دکتر سیدجلیل میرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان یزدفردا، در یزد، آسان سازی و تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود را از مهمترین اهداف طرح ستاد مهر عنوان کرد و افزود: این طرح از صبح امروز به مدت سه روز در محل سالن جوان مجتمع آموزشی و پژوهشی حضرت امام رضا (ع) آغاز به کار نموده است.


وی ادامه داد: در این طرح با همت کلیه واحدهای دانشگاه با برنامه ریزی و جلسات متعددی که قبلا برگزار شده بود جهت ثبت نام دانشجویان جدیدالورود به شکل متمرکز مشغول فعالیت می باشند.


وی یادآورشد: در این طرح که در شزایط شکیلی طرح ریزی شده است دانشجو از غرفه یک شروع می شود و تا غرفه 14 کلیه مراحل ثبت نام وی به اتمام می رسد.


دکتر میرمحمدی خاطرنشان ساخت: این طرح غرفه هایی شامل؛ غرفه اطلاعات، مشاوره و راهنمایی تعبیه شده است که دانشجویان جدیدالورود بلافاصله پس از بدو ورود به مدت 10 تا 15 دقیقه با مشاورین مشورت می نماید و نکات ضروری که باید آگاهی داشته باشد به اطلاع وی رسانده می شود. سپس دانشجویان جدیدالورود از تشکل ها و ادارات حوزه متبوع بازدید به عمل می آورند.


ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین از برپایی غرفه عفاف و حجاب وقرآن و عترت نیز در این طرح خبرداد و افزود: دانشجویان بنا به تمایلات خود در این غرفه ثبت نام می کنند.


میرمحمدی گفت: دانشگاه برای رفاه حال خانوده های دانشجویان جدیدالورود امکانات رفاهی و محلی برای اسکان (در محل مهمانسرای دانشگاه ) در نظر گرفته است.


ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پایان گفت: در سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد بیش از 700 دانشجوی جدیدالورود در قالب 27 رشته پذیرش نموده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا